اطلاعات از گوشى جديد اكسپرياz4.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات از گوشى جديد اكسپرياz4.
نوشته شده در شنبه 29 آذر 1393
بازدید : 261
نویسنده : SaMiRa

Xperia-Z4

 – اخیرا ایمیل مدیر عامل سونی پیکچرز به بیرون درز کرده است که اطلاعاتی در خصوص اکسپریا Z4 را در خود جای داده است. همچنین این ایمیل حاوی دعوت نامه به جیمز باند است تا در ویدیو بعدی خود از اکسپریا Z4 استفاده کند.

در این ایمیل یک تصویر نیز وجود دارد که احتمال می‌رود مربوط به پرچم‌دار سال آینده این کمپانی باشد. اگر به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که این محصول با اکسپریا Z3 چندان تفاوتی ندارد و تنها اسپیکر‌ها کمی تغییر مکان داده‌اند (همانند آنچه که در اکسپریا Z1 و Z دیده بودیم) و در کل زبان طراحی همانند سایر محصولات سری Z است.

همچنین در این ایمیل ذکر شده است که اکسپریا Z4 در می/نوامبر سال ۲۰۱۵ (کنفرانس MWC) معرفی خواهد شد اما شایعات گذشته خبر از معرفی این محصول در کنفرانس CES 2015 می‌دادند.

انتظار می‌رود اکسپریا Z4 از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولویشن QHD بهره ببرد و همانند برادرانش دارای دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی باشد.

اما کاش این خبر درست نباشد، زیراکه به هیچ وجه دوست نداریم ۵ نسل از پرچم‌داران یک کمپانی شباهت‌های بسیار زیادی به یک دیگر داشته باشند و ما منتظر یک تغییر ظاهری در پرچم‌دار سال آینده سونی هستیم.

تحلیل آی‌تی‌رسان: به نوشته زیر تصویر نگاه کنید. نوشته شده XPERIA Z Fourth Generation (نسل چهارم سری Z اکسپریا). پس این تصویر مربوط به اکسپریا Z3 است (اکسپریا Z3 چهارمین نسل از سری Z سونی است) و همچنان احتمال دارد که با طراحی جدید در اکسپریا Z4 رو به رو شویم و بر اساس این تحلیل این خبر چندان قابل اطمینان نیست.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: